نمایشگاههای آلمان در سال 2017
نمایشگاههای آلمان جرو بزرگترین نمایشگاههای جهان بشمار میروند و بیشترین تعداد نمایشگاههای بین اللملی در این کشور برگزار میگردد و این امر به دلیل توانایی های بالقوه این کشور در ضمینه های صنعتی میباشد واین امکان را به بازدید کننده ها میدهد تا از اخرین تحولات صنعتی جهان آگاه شوند و از این رو صنعت نمایشگاهی آلمان توانسته بیش از 60 درصد صنعت نمایشگاهی جهان را به خود اختصاص دهد
نمایشگاهی آلمان بخش عمده اقتصاد این کشور است که بر نیازهای بلند مدت این صنعت تمرکز کرده و اهمیت و قابلیتهای جدید آن را بازتاب میدهد. غرفهگذاران، بازدیدکنندگان و مجریان نمایشگاهها، شرکای تجاری این صنعت هستند که با همکاری مشترک برای برگزاری هر نمایشگاه در بهترین زمان موجود، موفقیت طولانی مدت صنعت نمایشگاهی آلمان را تضمین مینمایند.
از جمله ویژگیهای صنعت نمایشگاهی در آلمان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
آلمان، بزرگترین محل برگزاری نمایشگاه های بینالمللی
بیش از 60 درصد نمایشگاههای بزرگ و مطرح دنیا با محوریت صنایع مختلف در آلمان برگزار میشود. سالانه حدود 150 نمایشگاه با حدود صد و هشتاد هزار غرفهگذار و حدود 10 میلیون بازدیدکننده در نمایشگاههای آلمان به تبادل جدیدترین فناوری ها و نوآوریهای بازار میپردازند.
5 مرکز نمایشگاهی در بین ده مرکز برتر جهان به نمایشگاههای آلمان اختصاص دارد که که در سال 2017 برگزار میگردند
-
نمایشگاههای برلین
شامل نمایشگا ههای : هفته سبز برلین , آب و فاضلاب , میوه و سبزی و ...
-
نمایشگاههای کلن
شامل نمایشگاههای : آنوگا , تجهیزات دندانپزشکی , شیرین و شکلات ISM و...
-
-
نمایشگاههای دوسلدورف
- شامل نمایشگاههای : مدیکا(تجهیزات پزشکی), اینترپک(بسته بندی) , داروسازی و...
-
-
نمایشگاههای هانوفر
- شامل نمایشگاههای : هانوفر مسه(نمایشگاه صنعت آلمان), فرش و کفپوش , نمایشگاه سبیت و...
میشود. همچنین سه محوطه (هانوفر،فرانکفورت و کلن) از پنج محوطه بزرگ نمایشگاهی جهان، دراین کشور قرار دارند.
در تمام محوطههای نمایشگاههای آلمان حدود 3 میلیون متر مربع است و شاهد حضور نمایشگاههای بینالمللی و محلی متعددی در محلهای مختلف هستیم.