تور نمایشگاهی

برگزاری تورهای ویژه نمایشگاهی

تور نمایشگاهی

برگزاری تورهای ویژه نمایشگاهی

  • ۰
  • ۰

نمایشگاه مدیکا

نمایشگاه میدکا

نمایشگاه تجهیزات پزشکی مدیکا (MEDICA )

بزرگترین رویداد جهان برای بخش پزشکی است این نمایشگاه بیش از 40 سال بصورتی پایدار و محکم برگزار می گردد. این در تاریخ 13 الی 16 نوامبر در شهر دوسلدورف برگزار می گردد که هر ساله، افراد برجسته از زمینه های کسب و کار، تحقیق، و سیاست شرکت می کنند. 
این نمایشگاه در سال 2017 و در شهر دوسلدورف برگزار می گردد.


موضوعات نمایشگاه :

تکنولوژی پزشکی ) طیف وسیعی از فناوری پزشکی و همچنین تجهیزات جراحی، مبلمان پزشکی و مبلمان های ویژه ای برای بیمارستان ها پیدا کنید.)، فناوری اطلاعات و ارتباطات ( اطلاعات پزشکی از جمله جنبه های مهم رابط در راه میان رشته ای است که شما را به کل طیف وسیعی از نوآوری در جمع آوری داده ها و شبکه های وسیعی به علاوه از موضوعات عمده ای از سلامت الکترونیک، و pHealth دعوت می کند .)، فیزیوتراپی، تجهیزات ارتوپدی ) شما را به مجموعه ای کامل از محصولات درمانی فیزیکی، تجهیزات و برنامه های کاربردی آشنا می کند و همچنین می توانید تعداد زیادی از نمایندگان حوزه های پروتز نوآورانه و پیشرفته ترین فناوری ها در این حوزه بیابید. )، کالاهای یکبار مصرف و کالاهای مصرفی(تمرکز بر روی محصولات پزشکی، بهداشت، پوشاک و کالاهای یکبار مصرف و مواد مصرفی. )، تجهیزات آزمایشگاهی و تشخیص بیماری (عملکرد آزمایشگاه ها و تمام طیف وسیعی از فن آوری تجزیه و تحلیل بالینی موضوعات کلیدی می باشد. در اینجا، کارکنان و تصمیم گیرندگان دسترسی به یکی از بزرگترین بازارهای جهانی فناوری آزمایشگاهی و تشخیص بیماری دسترسی خواهند داشت.)


تاریخ نمایشگاه مدیکا آلمان MEDICA

  • تاریخ شروع: 
  • تاریخ اتمام : 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی